maandag 30 november 2009

hemdjurk

gisteren in de auto op weg naar petit bazaar laat jinne me weten dat ze de volgende dag graag een kleed wilt dragen voor school, euhm nadenkend over wat er tussen haar gaderobe zit kom ik niet direct op iets bruikbaars
mijn kleed van mijn lentefeest oppert ze, euhmm neen jongedame dat is een echt zomerkleedje, oke dat van de trouw van ellen dan, ook niet dat is ongeveer hetzelfde kleedje ( ander stofke)

thuisgekomen zag ik het hemd van manlief liggen, 2j geleden heb ik daar vele uren werk ingestoken want na 5j had ik nog nooit iets voor hem gemaakt
het hemd was ondertussen vooral aan de armen te kort, oeps blijkbaar zat er nog meer krimp op de stof
al dat werk om een echt manshemd te maken wou ik ook niet verloren laten gaan dus knipte ik er een hemdjurk uit voor ons jinne
op een zwarte jeans en een tshirt met lange mouwen kon het perfect voor dit kouder weer





het bloemetje is uit strijkvelours, het maakt het een beetje speelser
denk dat ik hem morgen zijn kast eens ga laten uitkuisen

1 opmerking: